loading...
خِشاب پــــُــر
m.h بازدید : 192 پنجشنبه 23 مهر 1394 نظرات (0)

دانلود شب اول تا هفتم محرم ۱۳۹۴-کربلایی جواد مقدم

 مداحی شب های آینده در همین پست بروز خواهد شد

برای دانلود به ادامـــــــــــــــه مطلب مراجعه کنید

هیئت غریب مدینه امیرکلا

شب اول

آواره توی کوچه ها کاش میرسید به تو صدام(زمینه)-کربلایی جواد مقدم

کدوم ارباب اینقده نوکر داره(شور)-کربلایی جواد مقدم

میا کوفه شده تنها سفیرت(واحد)-کربلایی جواد مقدم

ساقی زینت عراقی بی حرمت اونجا ویرون ست(واحد)-کربلایی جواد مقدم

دل جان گرفته با دم این دم همیشه(شعرخوانی)-کربلایی جواد مقدم

تا که از عشق حسین نغمه ی دل سر دادم(شور)-کربلایی جواد مقدم

داره دونه دونه از راه مهمون میاد(شور)-کربلایی جواد مقدم


شب دوم

عباس من داداش فدات باید رکاب شه زانو هات(زمینه)-کربلایی جواد مقدم

شرمنده ام شرمنده ام خیلی آقا سیاه شده پرونده ام(شور)-کربلایی جواد مقدم

بی تو که باشم حوصلمم سر میره(شور)-کربلایی جواد مقدم

چشم که وا کردمو دنیا دیدم(واحد)-کربلایی جواد مقدم

به دار هر دو جهان دلربا اباالفضل است (شعرخوانی)-کربلایی جواد مقدم

عمری از کرببلا نوشتم من نوشتم حرمت بهشتم(شور)-کربلایی جواد مقدم


شب سوم

بی تو شده یه عالمه زخمایی که رو بالمه(زمینه)-کربلایی جواد مقدم

دوست دارم بابی انت و امی(شور)-کربلایی جواد مقدم

وسط درد دل من یه نوازش آرزومه(واحد)-کربلایی جواد مقدم

بنده نوازی میکنی دلو راضی میکنی(واحد)-کربلایی جواد مقدم

نه نه که گفته که تو جا در دل دنیا داری(شعرخوانی)-کربلایی جواد مقدم

دل سیاهمو زر میکنی ، اشکای خشکمو تر میکنی(شور)-کربلایی جواد مقدم

دم هیئتم توی نوبتم(شور)-کربلایی جواد مقدم

نقشم بنگارید پریشان رقیه(شعرخوانی)-کربلایی جواد مقدم


شب چهارم

 باید خدا خدا کنم اسم تو رو صدا کنم(زمینه)-کربلایی جواد مقدم

محرم محرم وعده مون دم حرم(شور)-کربلایی جواد مقدم

بی کس و آواره منم سرور و آقا همه(واحد)-کربلایی جواد مقدم

حال تو حال و هوامه شور و شین(واحد)-کربلایی جواد مقدم

به جای جای دلم جای پای توست(شعرخوانی)-کربلایی جواد مقدم

مهر تو را به عالم امکان نمیدهم(مدح)-کربلایی جواد مقدم


شب پنجم

بغضی نشسته تو گلو ، دارم فقط یه آرزو ( زمینه )

آه ای عمو جون ، با چشم گریون ( واحد )

همین خوبه آقاجون ، دل از عشقت بی قراره ( واحد )

دادیم قسم باز به نام تو خدا را ( شعرخوانی )

ای آرومِ جونم حسین ، از عشقت مجنونم حسین ( شور )

تویِ دلا خیلی عزیزی،طبیب درد هر مریضی ( شور )

تعریف من از عشق همان بود که گفتم ( شعر خوانی )


شب ششم

ناز چشامو می کشم ، ابری و بارونی میشم ( زمینه )

اگه دنیا توی ذوقت میزنه ( شور )

ای هوایِ دل هوایِ تو ، می تپد دلم برایِ تو ( واحد )

نسب اندر نسب غلامم ، غلامِ این در ( واحد )

او که مثل من هزاران در به در دارد رفیق ( شعرخوانی )

بازم منم و شب های خوبِ محرم ( شور )

بسم رب الشهدا ، می پوشم رختِ عزا ( شور )


شب هفت

ای آروم دل رباب (س)(زمینه)


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرین رویداد ها

درباره ما
هر آنچه بخواید را برای شما برآورده خواهیم ساخت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر وبلاگمون به چه چیزی بپردازه؟
    همراه باشید
    با ما باشید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 335
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 109
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 327
  • باردید دیروز : 293
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,970
  • بازدید ماه : 5,843
  • بازدید سال : 42,816
  • بازدید کلی : 302,694