loading...
خِشاب پــــُــر
m.h بازدید : 242 پنجشنبه 23 مهر 1394 نظرات (0)

دانلود شب اول تا هشتم محرم ۱۳۹۴-سید مجید بنی فاطمه

 مداحی شب های آینده در همین پست بروز خواهد شد

برای دانلود به ادامـــــــــــــــه مطلب مراجعه کنید

هیئت ریحانه الحسین (ع) تهران

شب اول

 روضه حضرت مسلم بن عقیل(ع)(روضه)-سید مجید بنی فاطمه

از طرف زهرا می رسه دسته ها(زمینه)-سید مجید بنی فاطمه

یا حبیب من لا حبیب له طبیب من(شور)-سید مجید بنی فاطمه

ای همه جا سایه ی تو روی سرم(تک)-سید مجید بنی فاطمه

من آروم میشم با عکس حرم قلبم(شور)-سید مجید بنی فاطمه

ای جان دلم جانان دلم هر بنده و تو(شور)-سید مجید بنی فاطمه

 


 

شب دوم

در قنوت خویش قبل از ربنا گفتم حسین(روضه)-سید مجید بنی فاطمه

دوباره دلامون شده کربلا دوباره سرسفره ی زینبیم(زمینه)-سید مجید بنی فاطمه

قدم قدم حیرونو سرگردونه یه قافله(زمینه)-سید مجید بنی فاطمه

ی همه جا سایه تو روی سرم ثارالله(واحد)-سید مجید بنی فاطمه

نوکره خوبی نبودم(شور)-سید مجید بنی فاطمه

وقتی دلتنگم نمیشه برم من اروم میشم با عکس حرم (شور)-سید مجید بنی فاطمه

 


 

شب سوم

 روضه حضرت رقیه(س)(روضه)-سید مجید بنی فاطمه

از طرف زهرا می رسه دسته ها(زمینه)-سید مجید بنی فاطمه

من از غصه دوری تو می میرم(زمینه)-سید مجید بنی فاطمه

مجنون باید با لیلا باشه ماهی(شور)-سید مجید بنی فاطمه

همه جا سایه تو روی سرم ثارالله(واحد)-سید مجید بنی فاطمه

سر آمد شام غمهایم مه(واحد)-سید مجید بنی فاطمه

آره این دل دلداری داره که(واحد)-سید مجید بنی فاطمه

من آروم میشم با عکس حرم(شور)-سید مجید بنی فاطمه

 

 


شب چهارم

 

مارا کشانده اند(روضه)-سید مجید بنی فاطمه

جان آقام سنه قربان آقام(زمینه)-سید مجید بنی فاطمه

ای سایه سرم هستیم فدا سرت(زمینه)-سید مجید بنی فاطمه

ای همه جا سایه تو روی سرم(سنگین)-سید مجید بنی فاطمه

چقدر نام تو زیباست اباعبدالله(واحد)-سید مجید بنی فاطمه

داره بارون میباره مثله چشمای زهرا(واحد)-سید مجید بنی فاطمه

واسه مجنون لیلایی(واحد)-سید مجید بنی فاطمه

وقتی که چراغ روضه ها(شور)-سید مجید بنی فاطمه


شب پنجم

دارم نشان عشق تو در بدن(روضه)-حاج سید مجید بنی فاطمه

از طرف زهرا میرسه دست(زمینه)-حاج سید مجید بنی فاطمه

اومده ماه عزا لشکر ارباب اومده(زمینه)-حاج سید مجید بنی فاطمه

میدون پر از غبار بذار برم عمه جان(زمینه)-حاج سید مجید بنی فاطمه

نوحو علی الحسین(ع)(سنگین)-حاج سید مجید بنی فاطمه

عمو تنهاست در گودال(واحد)-حاج سید مجید بنی فاطمه

واسه مجنون لیلایی(واحد)-حاج سید مجید بنی فاطمه

زیر پرچم تو یه دنیا سینه زن باشه(شور)-حاج سید مجید بنی فاطمه


شب ششم

روضه


شب هفتم

زمینه

 


شب هشتم

روضه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرین رویداد ها

درباره ما
هر آنچه بخواید را برای شما برآورده خواهیم ساخت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر وبلاگمون به چه چیزی بپردازه؟
    همراه باشید
    با ما باشید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 335
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 298
  • باردید دیروز : 293
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,941
  • بازدید ماه : 5,814
  • بازدید سال : 42,787
  • بازدید کلی : 302,665